Osiedla toną w niechcianych ulotkach

Marek Bachorski-Rudnicki

09.04.2015 Marek Bachorski-Rudnicki
Osiedla toną w niechcianych ulotkach

Osiedla toną w niechcianych ulotkach

Plagą i zmorą naszych osiedli jest zalew różnego rodzaju kolorowych ofert handlowych i ulotek. Nie byłoby w tym nic złego gdyby nie fakt, że już dawno nastąpił przesyt tego typu reklamą.

Wszyscy mieszkańcy naszych osiedli doskonale zdają sobie sprawę, że jedną z największą plag dzisiejszych czasów jest obecność w każdym niemal miejscu reklam i ulotek z ofertami.

Reklama jest wszechobecna

Nie sposób się bez niej obejść i nie sposób obok niej przejść obojętnie. Zwłaszcza, gdy wylewa się szerokim strumieniem ze skrzynek pocztowych, wystaje zza wycieraczki samochodu lub leży w stosie innych pod drzwiami.
Niestety mieszkańcy naszych osiedli nie są z takiego obrotu sprawy zadowoleni. Nie dosyć, że środki masowego przekazu dostarczają nam reklam w nadmiarze, to jeszcze musimy przedzierać się w ich gąszczu do własnego mieszkania.

Czy reklamodawcy zdają sobie sprawę ile drzew trzeba było ściąć, by powstały ulotki, które tak naprawdę zaśmiecają całą okolicę. Taka forma reklamy powoli wychodzi z użycia, chociażby, dlatego, ze jest droga i nieefektywna. Jeżeli już musi to być forma papierowa to lepsza będzie osiedlowa gazeta. Jednakże najlepiej sprawdzi się reklama na internetowym portalu osiedlowym.

Ulotkę jedną czy nawet dziesięć, czy sto można wrzucić do kosza

I to koniec, zapominamy o tym, co na niej było. Cała akcja reklamowa na nic. Natomiast mieszkańcy osiedli żyją internetem. To również spora szansa dla lokalnych biznesmenów. Zasięg reklamy na portalu ma o wiele większe przełożenie. No i jest tańszy.

Reklama na portalu nie zaśmieca naszej klatki schodowej, dociera do większości mieszkańców i jest zawsze pod ręką wtedy, gdy jej potrzebujemy. Administracja osiedla czy wspólnota mieszkaniowa może nakazać osobie sprzątającej budynki usuwanie ulotek, które nie zaciekawiły na tyle, aby zostały zabrane do domów. Natomiast reklamę internetową mamy w domu zawsze wtedy, gdy chcemy.

Zamiast więc bezsensownie wycinać drzewa, niszczyć środowisko i zaśmiecać okolicę w nieefektywnej próbie dotarcia do klienta lepszym, tańszym i o wiele skuteczniejszym sposobem dotarcia do mieszkańców jest reklama na portalu osiedlowym.

fot. Marek Bachorski-Rudnicki

Subskrybuj, by raz w tygodniu otrzymywać nowości i zbiór najciekawszych artykułów